fredag 26 april 2013

Tankar

Ja sitter här i väntans tider. Någon mer som hatar tiden då man ska ha mens, jag menar tankarna som går. Är jag med barn, äsch nej mensen är väl bara en dag sen. Fast jag känner mig trött, fast det kan bero på annat. Mådde jag inte lite illa häromdagen?
Dessa tankar menar jag och samtidigt är det bara vänta och se. Har ätit min första pergotime kur detta året och väntar nu på resultatet. Dvs helst ett pluss (när jag väl vågar testa). Men går hela tiden och väntar på att mensen kommer...

Har dock fått endel "gravid" symptomer dvs trötthet, molande värk i magen, ömmande bröst, rosa färgad flytning (2 dagar sen), kissar jätte ofta!!
Men samtidigt kan det va mensen som är på G. Åhhh, vill veta nu men vågar inte testa mig. Orkar inte ännu ett negativt test!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar