tisdag 4 juni 2013

1 vecka..

Ja då va det en vecka sen jag ringde Näl och insåg deras MEGA misstag!! Hoppas verkligen på att läkaren skickat remissen nu!! Får jag ingen bekräftelse i slutet av nästa vecka så får jag väl ringa igen.. Men hoppas på ett brev från Sahlgrenska istället. Hoppas på att få börja vårt första ivf försök efter sommaren!

Idag kom i alla fall ett glädjande besked = skatteåterbäringen :-) riktigt skönt! Så på torsdag eller fredag skriver jag in mig på gymmet och ska börja min nya komma i form resa! Ska köra tuffare med maten och inget godis/dricka under veckan utan en "ätar dag" på helgen, men helst skippa det med! Yay! Sen till hösten ska jag försöka få en plats på get fit online! 8 veckors träning&mat program individuellt anpassat, hoppas det finns platser kvar.

Natti natti P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar