tisdag 28 maj 2013

Smält telefon & glömd remiss

Ja jag är väl personen till att lyckas med det mesta! I morses försökte jag steka min mobil på spisen. Råkade starta fel platta och givetvis låg min mobil på den plattan jag starta. Men det va endast kameran som sluta fungera och skalet som blev förstört! Men ny mobil är beställd!! Så snart får jag hem en iPhone 5 ist för min gamla 4:a, hihi. Nöjd tjej.

Ringde även Sahlgrenska igår och dom hade inte fått nån remiss!! Så jag ringde Näl men det va en så lång kö så jag kom inte fram för ens i morses. Det visar sig att läkarn glömt att skicka nån remiss!!! Åhhh va arg jag är!! :-@ men telefonisten skulle i alla fall skicka ett meddelande till läkaren om detta och att det nu va akut! Så ris till läkaren men ros till underbart snälla telefonister.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar