söndag 18 augusti 2013

ProgesterAll

Nån som har testat detta? Beställde i alla fall hem denna kräm för några dar sen och smörjer morgon & kväll. Har märkt på senaste tiden att jag varit rätt nere, mått dåligt, blivit irriterad över precis allt, tappat lust och ork till allt. Så när jag börja söka på detta så fick jag fram progesteronbrist. Så nu tänkte jag testa detta tills krämen är slut eller tills vi får tid på Sahlgrenska. Vet inte om den hjälper än ( har bara använt i några dagar) men det börjat kännas lite bättre!? 

Har kommit på att när man sitter hör och väntar på svar så börjar man leta diverse diagnoser på sig själv. Kanske är pga att det känns som sjukvården emellanåt inte tar än på allvar!? I alla fall ska jag testa detta nu och se om det hjälper!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar