tisdag 21 maj 2013

BIM

Det börjar närma sig nu. Denna månaden skiljer sig från förra då jag hade alla möjliga symptomer och nu har jag inga. Såg ut som en blödning igår, men brukar ju få det innan mens också så osäkerheten finns ju där. Även mitt beteende skiljer sig från förra, denna månaden har jag inte ens orkar hoppas. Har bara gjort allt vi kan så nu är det bara att vänta tills på söndag och se vad som händer...

Allt flyter på, på jobbet & i vardagen. 4 & 1/2 vecka kvar på Volvo. Sen stänger dom fabriken, för gott!! Känns som jag börja nyss och nu ska man snart sluta. Men har ju 6 veckors uppdrag efter det i Vänersborg. Ska bygga värmeväxlare igen..! 

Har fortfarande inte fått kallelse till Sahlgrenska. Hoppas det kommer nu i slutet Maj början Juni! Annars får jag väl ringa och se om dom fått våran remiss.

P&K Josefin 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar